فرم های مورد استفاده در روند ثبت اظهارنامه

در این مقاله به بررسی فرم های مورد استفاده در روند ثبت اظهارنامه شرکت می پردازیم. این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی درساآماده گردیده امیدواریم شما را در امر ثبت شرکت یاری نماید.

فرم های مورد استفاده در روند ثبت اظهارنامه

 

در جریان ثبت یک اختراع یا علائم تجاری در چارچوب نظام معاهده همکاری ثبت اختراع یا نظام مادرید حسب مورد فرم های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در آیین نامه های مربوط به معاهدات مذکور کاملاً مشخص و توصیف شده است.  

به عنوان مثال در بخش (۱) دستورالعمل های اداری برای اجرای موافقتنامه مادرید در خصوص ثبت بین المللی علائم و پروتکل مربوط به آن انواع فرم ها آمده است.

براساس ماده ۲ این بخش، اظهارنامه بین المللی که منحصراً تابع موافقتنامه است بروی فرم مربوط به MM1  تنظیم خواهد شد.

اظهارنامه بین المللی که منحصراً تابع پروتکل است برروی فرم مربوط MM2 تنظیم به MM3 تنظیم خواهد شد .

توضیحات تکمیلی فرم های مورد استفاده در روند ثبت اظهارنامه

براساس مواد ۳، ۴ این دستور العمل برای تعیین ثانوی، درخواست ثبت تغییر در مالکیت، درخواست ثبت تحدید فهرست کالاها و خدمات، در خواست ثبت انصراف، درخواست ثبت ابطال، درخواست تغییرنام یا نشانی مالک، درخواست ثبت اجازه استفاده مالک، درخواست ثبت اصلاح ثبت اجازه استفاده، درخواست ثبت ابطال ثبت اجازه استفاده، فرم های خاصی پیش بینی شده است.

همچنین براساس ماده ۵ این دستورالعمل، فرمهای غیر رسمی هم برای درخواست ثبت تغییر در نام یا نشانی نماینده، درخواست تمدید درخواست تمدید مدت ثبت بین المللی و مکاتبات جداگانه مربوط به نصب نماینده در نظر گرفته شده است.

امید است که این مقاله که مربوط است به فرم های مورد استفاده در روند ثبت اظهارنامه است مفید واقع شده باشد و افراد میتوانند جهت انجام این امور به کارشناسان و وکلای  مجرب  موسسه حقوقی درسا مراجعه کنند و تماس حاصل فرمایند و همچنین برای اطلاعات بیشتر در امر ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ رتبه(گرید) ، اخذ کد اقتصادی و…. می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی درسا در تماس باشید.

 

 

منبع : موسسه حقوقی درسا

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.