کد اقتصادی شرکت چیست

در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی درسا به تعریف کد اقتصادی می پردازند و به تعبیری کد اقتصادی شرکت چیست در این مقاله توضیح داده میشود تا افراد متقاضی اخذ کد اقتصادی با آگاهی از آن اقدام به ثبت نام آن نمایند.

 

 کد اقتصادی شرکت چیست

 

کد اقتصادی شرکت چیست ؟ اولین سوالیست که افراد بعد از شنیدن کد اقتصادی از خود میپرسند میباشد و چنین میتوان پاسخ داد که کد اقتصادی یک شناسه اختصاصی ۱۲ رقمی است که برای شناسایی شرکت در واحد مالیاتی استفاده می‌شود،  
در توضیحاتی بیشتر در این مورد میتوان اینگونه گفت که فعالیت‌های اقتصادی به‌صورت های مختلف انجام می‌شود . حمایت از فعالیت کنندگان در این زمینه و نظارت بر اعمال اقتصادی لازم به شناخت اشخاص فعال در این زمینه است. از دیگر مزایای کد اقتصادی کسب مجوز برای فعالیت‌های تجارتی و پرداخت حقوق دولت در قالب مالیات و جلوگیری از رقابت‌ها و تلاش‌های ناسالم می‌باشد.

اخذ کد اقتصادی در کنار ثبت شرکت و دریافت کارت بازرگانی ، ضرورت دارد پس باید برای ثبت نام آن اقدام نمایید و در صورت اطلاعات پایین در این موضوع میتوانید به مقاله های مربوط به  کد اقتصادی از قبیل اجباری بودن اخذ کد اقتصادی ، مدارک لازم جهت اخذ کد اقتصادی ، کد اقتصادی شرکت و … مراجعه فرمایید.

امید است که مقاله کد اقتصادی شرکت چیست آگاهی لازم را به افرادی که از کد اقتصادی آگاهی لازم را نداشته اند رسانده باشند درغیر اینصورت میتوانید با کارشناسان موسسه حقوقی درسا تماس حاصل فرمایید .قابل ذکر است که متوانید مراحل اخذ کد اقتصادی را به وکلای متخصص درسا با سالها تجربه و اطلاعات کافی در این مورد و مواردی دیگری همچو ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ ایزو ، اخذ رتبه و… بسپارید.

 

منبع : موسسه حقوقی درسا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.